Ovanligt

Klockan är snart 11 och jag ligger kvar i sängen! När hände det senast? Funderar om det ens har hänt tidigare?
 
Anledningen till detta är att jag hela veckan haft feber som kommit och gått, och igår fick jag dessutom en ordentlig allergisk reaktion på morgonen.  Det är oerhört påfrestande för kroppen, så igår bestämde jag mig för att den här dagen måste jag vila! Nästa vecka innebär full fart och då måste jag vara frisk. 
 
Nikki har sovit hos en kompis och nu skulle de åka till badhuset. Robert har åkt ner till stallet för att mocka och fixa, och jag ligger som sagt här.
 
Idag ska jag ta Crespo på lina och se hur han ser ut. Lilleman ska vila eftersom de blev vaccinerade igår. Även Zenit ska få en vilodag. Hon har jobbat så fint hela veckan och kändes faktiskt lite trött igår.
 
Lilleman mår nog inte dåligt av en dag i hagen verkar det som. ..
 

Kommentarer
Postat av: Jennie Ohlson

Haha vilken sötnos! tror han inte dör av en dag ledigt när han har det så gott ;) du får krya på dig också!

2016-12-17 @ 16:18:47
URL: http://jennieohlson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0