Helgen

Jag har varit sjuk hela helgen och jag kan inte påstå att jag är direkt frisk nu heller. Men stora mängder Alvedon, nässpray och halstabletter har gjort att jag iallafall kunnat göra det som skulle göras.

Vårt hästevent var riktigt lyckat och alla verkade ha en rolig dag. Jag är nöjd, även om jag har tusen idéer hur vi ska göra det ännu bättre nästa år. 

När jag är sjuk har jag en tendens att köpa mer saker till Crespo än vanligt. I helgen har jag lyckats köpa på mig tre nya täcken. Till mitt försvar så var det så löjligt bra priser i Granngårdens monter på eventet så det vore bara dumt att inte slå till.
Jag menar, ett Amigo vintertäcke med hals för 540:- Det är svårslaget.
Sen fyndade jag också ett skrittäcke som gick loss för endast 150:- Det kan man ju inte säga något om. Däremot beställde jag ett 100 grams stalltäcke från Horseware via nätet och det kanske inte var en reavara direkt, men jag behövde det.

Problemet är nu utrymmet i täckesskåpet. Lilleman måste nämligen också uppdatera sin garderob.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0