Körigt

Den här dagens känns dömd att misslyckas redan från start. Vaknade av att det pulserade i den trampade tån. Vet inte vad som hänt, för den har inte gjort ont de senaste två dagarna. Nu gör den däremot så ont så jag mår illa. Den är alldeles varm och svullen. Har dock absolut inte tid att gå på sjukan idag, då dagen är fullspäckad. Så fort jag har lämnat Nikki ska jag snabba mig att mocka och rida.
Sen har jag ett tråkigt uppdrag, att följa en väns häst på vägen till Trapalanda.

Nikki ska sen hämtas, och göras klar för ett födelsedagskalas, som börjar samtidigt som mina ridlektioner. Hur jag sedan ska kunna hämta henne därifrån vet jag inte riktigt, då mina lektioner sträcker sig till 19.30 och kalaset slutar kl 19.
Aja, det får lösa sig under dagen. Nu ska jag dra på ett par tajta strumpor som förhoppningsvis gör att smärtan i tån avtar lite.

Hoppas ni har en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0