Full fart

Den här dagen har gått i ett.
Imorse var det fullkomligt kaos i mitt huvud när allt skulle packas för skolan och Nikki var så noga med kläder hit och dit och frisyrer och jag vet inte allt.
Min hjärna var dessutom mos efter en sömnlös natt med många tankar och funderingar.

Men iväg till skolan kom vi, och efter en halvtimme i klassrummet åkte jag iväg och jobbade. Sen snabbt ner till stallet för att fylla vatten, mocka, spåna, sopa, fylla hö och foder och samtidigt försöka hålla koll på hur det gick för hovis med våra nytillskott Sunny och Basco.

Snabbt iväg till skolan igen för att hämta Nikki. Iväg till affären för att köpa lite mer skolkläder och skor på rean, och sen Granngården för inköp av mer myggmedel.
Nikki ville hälsa på hos en kompis, så efter att jag gjort lite fler ärenden åkte jag till stallet och skrittade Crespo och Åsnan.

Nu är jag hemma för att slänga i mig lunch, eller middag snarare och alldeles strax ska jag åka och hämta Nikki och sen ska Crespo duschas innan jag ska åka och lämna Nikki hos min syster. Hon ska sova där i natt eftersom jag och Robert drar iväg tidigt till Timrå imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0