Blank

Idag har jag verkligen inte haft någon energi. Släppte ut hästarna strax efter kl 6, och sen åkte jag hem och somnade om. Trodde aldrig jag skulle klara av att ta mig upp igen. Drömde mardrömmar och pratade i sömnen gjorde jag också.

Frukost och sen stallet igen. Vi mockade åt våra hästar och så tog jag två ridskoleboxar också. Robert mockade hagarna och så öppnade vi en höbal och packade in den i våra höbås.
Behöver inget gymkort!

Hem, putsa fönster, städa lite... Sen kom Robert med matkassar så vi satte igång och lagade 5 olika maträtter som vi gjorde matlådor av.

Stallet igen. Vi jobbade lite med Lilleman, Nikki red Zafir, och jag konstaterade att Crespo fortfarande är ofräsch. Ungefär där damp energinivån i botten och då åkte jag hem och tröståt rostat bröd.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0