Bästa veckan

Jag känner på mig att det här, till skillnad från förra veckan, kommer att bli en riktig kanonvecka.
 
Idag inledde vi med sovmorgon. Eller ja, jag gjorde det iallafall. Nikki och Robert var uppe i ottan som vanligt. Men det är deras grej det där med morgon-TV och frukost och grejer.
När jag väl masat mig upp så städade jag och Nikki i hennes rum, och efter lunch åkte vi ner till stallet. Idag var det longering på schemat och efteråt fick Nikki skritta av.
 
Haha, Robert ser aningens överbeskyddande ut.
 
Efter att vi gjort bort alla stallsysslor åkte jag och Nikki för att spana in årets iskyrka. Måste säga att de verkligen gjort ett fint jobb i år. Vackrare kyrka har jag nog aldrig skådat. Varken i is eller trä.
 
 
 
 
Häftig va?
 
Till middag stekte jag pannkakor, och efteråt åkte jag och Nikki ner till stallet igen för att göra "kvällsrundan" vilket innebär att vi kramar Crespo. Och ryktar honom. Och kramar honom. Och ryktar honom.
Sen babblar jag med en massa människor tills Nikki lessnar, och då åker vi hem.
 
Nu ska jag hoppa i säng så jag orkar med resten av veckan. På schemat står bland annat mammas 50-års kalas samt tvådagars dressyrträning i Åsele.
Natti.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Haha, Roberts min! Obetalbar! Verkligen överbeskyddande! :)

2014-02-11 @ 09:19:35
URL: http://carpia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0