Långfredag

Den här dagen känns som den varit lång, och ändå är klockan inte ens två ännu.
Efter ha lämnat Nikki på förskolan åkte jag ner och mockade i vanlig ordning.
Idag är första dagen som Crespo ska följa sitt program med massage och skritt, och vi klädde på oss och gick ut en halvtimme i skogen.
Crespo är rätt pigg så jag fick verkligen motion själv också när jag kämpade för att kunna hänga med i hans stora kliv.
Efter promenaden masserade jag honom och sen fick han gå ut i hagen igen. Fyllde varmt vatten och fixade iordning hösäckarna.
 
Sen följde operation Döda Getingen Inne På Kontoret. Ofta man ser en geting i december?
Nu är den tackochlov död, efter många om och men.
Efter den fasansfulla och traumatiska upplevelsen åkte jag och hämtade Nikki och nu har vi ätit lite mellis och Nikki packar för att åka till sin pappa över jul.
Känns faktiskt skitjobbigt och jag önskar att hon inte behövde åka, men det ska ju vara rättvist, och hon var ju hos mig förra året på jul, så det är inte mycket att göra åt.
Det värsta tycker jag är när man måste hålla god min. Jag kan ju inte visa Nikki att jag tycker det är jobbigt att hon ska åka, så det är bara att bita ihop och se glad ut.
 
Sen har jag inte så mycket planerat inför resten av dagen. Egentligen har jag bara en sak jag ska göra, och det är att ta in Crespo och Åsnan och rykta Crespo. Ändå känner jag mig så sjukt stressad? Vet inte varför, men jag har nästan hjärtklappning och känner mig superstressad.
 
Bäst att stänga ner datorn och få något vettigt gjort istället, så kanske panikkänslan ger med sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0