Jag har så svårt att balansera mellan trygghet och panik.

Det är måndag.

Jag är helt övertygad om att jag har en hjärntumör.

Mitt hår ser för jävligt ut men jag har inte råd att gå till frisören eftersom jag satt en standard för våran katt att bara äta den absolut dyraste kattmaten samt att bara skita i den dyraste kattsanden.

Lägenheten ser fortfarande ut som en krigzon fastän jag städat.

Min kära Superskoda har börjat ta egna initiativ när det gäller att starta eller inte. Jag känner att tilliten oss emellan är lite på upphällningen. Är det tacken för alla x antal tusen jag lagt ner på henne på senaste tiden? För att inte tala om all kärlek?

Avrundar städningen med att tillaga lite delikat blodpudding till mig och lillan. Glamouren flödar.
Älskar denna dagen alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0