Allvarligt!?

Jag fattar inte vad som är meningen med all denna sjukdom?  Känns som att vi varit sjuka hela 2017 så här långt. Nu när Nikki är frisk så har jag åkt dit på feber och förkylning igen!
 
Jag försöker dock tänka bort det så gott det går,  men jag kan då inte påstå att man är någon bra ryttare med febersvetten rinnandes nedför ryggen. Tur att Crespo är så fantastiskt duktig nu för tiden att han klarar att bära sig utan lika mycket hjälp från min sida.
 
Härom kvällen blev jag kontaktad av Crespos uppfödare som både skickade bilder och berättade en del om Crespos släktingar.  Så roligt! 
 
Här är han bara ett par timmar gammal.  Hur söt! ?
 

Kommentarer
Postat av: Carolina

Finns bara en sak att göra: VILA! Och ja, jag vet att det är svårt när man har tusen saker att göra men vilar man inte ordentligt från olika sjukor ligger det kvar latent och kommer tillbaka innan man hinner hurra för att man är frisk. Så ja, ta det lugnt och lägg dig på soffan med ett gäng böcker, drick te och sätt andra i jobb! VAR RÄDD om dig själv. Ingen tackar dig för att du sliter som ett djur och bränner ut dig själv - var snäll mot dig själv. Styrkekramar!

2017-03-01 @ 08:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0