Där fick jag!

Där fick man för att man försökte vara lite positiv. Nikki vaknade nyss, sprang in på toan och kräktes som en liten räv.
Välkommen magsjuka!

Vid såna här tillfällen är jag så glad att jag har en flaska whisky i köksskåpet. Jag hällde i mig ett par klunkar snabbt innan jag gick loss med Klorinet i badrummet. Jag tänker inte bli sjuk!

Det är bara så typiskt när Robert dessutom är borta, så jag är själv med hästarna. Dessutom har jag ju mina lektioner imorgon, samt en massa att göra på jobbet.
Jaja, inget att göra åt. Bara bunkra upp med proviva, cola och hälsofil. Och whisky.

Härligt.

Kommentarer
Postat av: Stockholmsjenna.se

Åh fy för magsjuka :(

2016-01-28 @ 16:10:32
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0