En riktig måndag

Jag brukar ju vara superpeppad på måndagar då jag gillar nystarten.
Men inte idag vill jag lova.
Det började med att min förkylning tog om rejält så jag har knappt sovit något alls i natt.
Somnade till vid 6-snåret och höll då såklart på att försova mig!
Så det blev en superstressig morgon, och sen har jag en del ångest då jag har nytt jobb som jag inte känner att jag har hundra koll på.
För att göra saken ännu lite värre så fick jag feber och otroligt mycket yrsel.
Ett tag var jag helt svimfärdig, och jag var rätt glad när arbetsdagen var slut och jag fick tag i lite medikament som kunde pigga upp lite.

Fick stallet mockat, Nikki hämtad från skolan och så slängde jag ihop en snabb middag innan det var dags för stallet igen för ridning och privathästägarmöte.

Behållningen den här dagen var att Crespo kändes superfin! Gjorde massor av övergångar först skritt-trav och sen trav-galopp. Avslutade med serpentiner i galopp och lite travskolor.

Även om jag är helt slut i kroppen nu och huvudet håller på att explodera så känner jag mig ändå så glad. Vad skulle jag göra utan min hjälte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0