Mål 2016

Inför 2016 har jag tre mål.

Mål:
Det främsta målet för nästa år är att bli trygg på banan. Min nya taktik är att åka ut på så många tävlingar som möjligt och bara få rutin. I slutet på säsongen hoppas jag att Crespo känner sig trygg inne på banan, och att jag kan stötta honom på rätt sätt de gånger han inte är trygg. Jag vill inte ha fler ritter på 52% för att han blir spänd och loggar ut. 

Prestationmål:
Målet för nästa år är att debutera MSVC. Om det blir före eller efter sommaruppehållet spelar ingen roll. Vi börjar i LA och ser hur det känns.

Drömmål:
Om jag ska drömma och fantisera lite så är såklart drömmålet att kvala till MSVB. Det vore häftigt, även om vi inte är redo för den nivån i tävlingssammanhang ännu. Men man ska ju sikta högt...

Hur ser era mål ut för framtiden? Berätta!



Kommentarer
Postat av: Emma

Mitt mål är att starta LA efter sommaren på min 6-åring. Drömmålet är att starta msv c under hösten.. Man måste sikta högt som sagt.. :D Lycka till!

2016-01-11 @ 13:15:46
URL: http://www.emmalundh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0