Busen Crespo

Red ett lätt joggpass idag. 
Crespo var inte riktigt fokuserad på mig och han blev ömsom stark och ömsom bakom hand och släppte kontakten.
Dock kändes han bättre mot slutet även om öronen stod spikrakt framåt och det kändes lite som om han hade tankarna på helt annat håll.

Missförstå mig rätt, det är kul att han är pigg och glad, men jag föredrar när öronen gungar lite avslappnat i takt med hans steg, och vinklas bakåt mot mig då och då. Då vet jag att han lyssnar och är uppmärksam.

Tydligen var han lite trött efter passet, så han passade på att ta en liten vila efter middagen.
Senare på kvällen fick han promenera 15 min för hand och sedan ryktades han en tredje gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0