Så less!

Nu är jag så trött på att vara sjuk.
I torsdags var det verkligen illa, och när jag skulle ha teorilektioner med mina grupper satt jag och skakade hela tiden och hade sjukt svårt att fokusera.
På fredagmorgon trodde jag att det var bättre, men efter att ha klivit upp ur sängen och klätt på mig så var jag alldeles skakis och svettig.
Åkte ner och mockade lite snabbt för att sedan återvända hem till soffan.
Det blev bara värre ju längre dagen led.

Som tur var så kunde snälla Lovisa jogga Crespo. Han testade henne lite men överlag skötte han sig fint.

Nu när jag vaknade tänkte jag att det bara måste vara bättre. Jag kan inte acceptera ännu en sjukdag, men icket! Jag är rädd att det är precis lika illa idag.
Vet inte hur jag ska lösa det, då Nikki ska iväg på födelsedagskalas och Crespo ska tas om hand som vanligt. Han behöver verkligen motioneras också, men båda reservpiloterna är borta idag, så jag måste fundera ut en lösning.
Åh, så värdelöst det är!


Lovisa och Crespo igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0