Dagens Crespo

Idag har jag och Crespo tränat för Ida.
Som vanligt är jag både lyrisk och förbannad efteråt.
Glad för att jag alltid får en kanonkänsla. På något sätt lyckas Ida alltid se exakt vilket arbete vi måste jobba med. Och det blir alltid bra.

Men jag blir så jävla trött på mig själv eftersom Ida får skälla på mig över exakt samma saker som för ett år sedan. Jag är totalt obildbar! Jag skulle behöva en månad i Åsele igen!

Idag var det gymnastik på schemat. En massa förvänd galopp på volt, med inåtställd häst. Mycket svårt för min lilla ärthjärna och bitvis förlamade hjälper.
Men Crespo är en sann stjärna och jobbade superbra!





Jag är så lycklig över denna häst. Han är verkligen en diamant!

Kommentarer
Postat av: Syster

"Jag har gjort en diiiaaaaamaaaant"

2015-02-24 @ 10:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0