Satans skitkropp!

Jag kan inte tro att det är sant.
Jag är sjuk. IGEN!
Alltså sådär jättesjuk så jag måste vara hemma från jobbet, och ligger i soffan och feberfrossar och önskar att döden skulle komma och befria mig från plågorna.
 
Jag tror bestämt att jag måste besöka farbror doktorn snart, för det kan inte vara normalt att man ska måste vara sjuk hela tiden!? Jag som aldrig brukar vara sjuk.
Och som jag redan sagt tidigare så är Att sjukskriva sig från jobbet är utan tvekan nummer ett på min "Saker-jag-hatar-lista" (Den är rätt lång ska ni veta, haters gonna hate och allt det där...)
 
Sen blir jag så stressad av att vara sjuk och känner verkligen att jag måste skynda mig att bli frisk, och en teori är väl att det är därför jag aldrig blir riktigt frisk. Äsch, skitkropp till att vara klen!
 
Nu ska jag sluta att ömka mig själv, kurera mig lite med diverse läkemedel samt stora volymer vatten, och fixa lite med tävlingslicenser medmera. Man kan ju åtminstone få drömma lite om framtiden, så kanske tillfrisknandet får lite hjälp på traven?
 
Längtar upp på hästen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0