Smälld

Imorse släppte vi återigen ut hästarna ackompanjerade av fågelsång. Solen värmde bra redan före sju, och hästarna tuggade förnöjt på sina hötappar. 

Senare på dagen joggade jag Crespo i ridhuset. Han kändes riktigt, riktigt fin, men jag fick lov att avsluta rätt snabbt då jag fick sådan fruktansvärd huvudvärk, som kom från ingenstans. 
Jag har ju en del krämpor dagligen, såsom ryggont, värk i knän och fingrar osv, men det brukar jag kunna tänka bort när jag rider. Men huvudvärken idag var verkligen oresonlig. Jag skrittade av en stund ute på ridbanan medan Robert fick springa och fixa en treo.

Imorgon är det en ny vecka och den startar på bästa sätt med träning för Ida. Med bara tre veckor tills säsongsdebut är det dags att lägga i en högre växel.


Pixi kör på lågväxel. Alla dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0