Hästar, hästar, hästar...

Jag vet inte var dagarna tar vägen. Tycker knappt jag hinner kliva upp förrän jag ska gå och lägga mig igen.

Crespo rids och tränas för fullt. Nästa helg är det dags för årets första tävling.
Lilleman och jag tramsar runt i skogen nu på veckorna när Robert är borta. Häromkvällen galopperade jag honom för första gången. Han är så duktig.

För övrigt så ska alla andra stallsysslorna hinnas med. Mockning av både boxar och hagar, höpåsarna ska fyllas, vattentunnorna i hagen ska fyllas, utrustning ska putsas, det ska tvättas osv osv. 
Och förutom det så jobbar jag, har en del möten både genom jobbet och genom ridklubben. På torsdagar har jag lektioner hela kvällarna, Nikki rider lektion på tisdagar, och så är det ju hemmet som ska städas och det ska handlas och tvättas och lagas mat.  Inte konstigt dagarna går fort.
Men det är skönt, att tiden går fort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0