Torsdag

Jag har varken hunnit eller orkat blogga, dagarna har bara rusat förbi och det har varit allt från jobb och ridlektioner till fix med bilen och cafeteriakvällar i stallet.
Idag blir det nog inte många luckor heller. Jag ska jobba, sköta hästarna såklart samt ha ridlektioner hela kvällen. Till råga på allt har jag åkt på rejält halsont och feber, så det kan hända att mina ridelever får tolka teckenspråk ikväll.

Jag har iallafall hunnit rida Crespo och han är riktigt pigg och glad. Däremot får jag jobba rejält med rakriktningen då han i sin iver gärna sladdar runt lite hursomhelst. Det ska bli skönt när jag kan rida lite längre och tuffare pass så han får jobba mer ordentligt.  Jag räknar ner dagarna till den 18:e då vi äntligen ska träna för Katarina igen!

Nej, nu ska jag sätta fart. Nikki ska till skolan och jag på jobbet.


Nikki har fixat en bild på Pickalurven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0