På andra sidan

Ja, på något sätt tog jag mig igenom den här dagen. Jobbet funkade bra, jag hade mycket qtt göra så tiden bara flög förbi och jag hann liksom inte känna av någon trötthet.

Snabbade mig med mockningen och hämtade Nikki kl 13. Åkte ner och fixade en besiktningstid och den var det som om luften totalt gick ur mig. Drygt en veckas sömnbrist tog ut sin rätt och jag somnade som en stock på soffan i en och en halv timme.
Vaknade i panik och slängde ihop en snabb middag. Min snälla syster hjälpte mig sen att lämna bilen och så åkte vi till stallet.
Medan Nikki red sin lektion skrittade jag Crespo ute i paddocken.

Nu är vi hemma och ska göra kväll. I natt ska jag bara sova, så det så! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0