Flyg och fläng

Idag ska jag till Umeå genom jobbet. Försöker göra mig någorlunda respektabel då jag ska till stan. Kände mig rätt nöjd när jag hittade kläder som inte varit i stallet och skor som det inte var spån i. Glamouröst!
Kom sen på att fläkten i min bil fortfarande är trasig (fattar inte varför den inte lagar sig själv?) och jag kommer att måsta plocka isär lite saker under motorhuven för att sen peta igång fläkten med en lång skruvmejsel.
Så jag kommer förmodligen att dyka upp på kontoret och se ut som Mulle Meck. 

Aja. Bäst att sätta fart.
När jag kommer hem någon gång ikväll ska Crespo få ett lätt pass på lina och jag hoppas det har slutat regna då eftersom jag mest troligt kommer att bli tvungen att hålla till ute i paddocken.
Men det blir kvällens bekymmer, nu ska jag först fixa 25 mil i bilen, trycka in en massa information i min mosiga hjärna och sen köra 25 mil hem igen.
Tjing! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0