Äntligen!

Den här dagen alltså.
Jag ska lämna den bakom mig som jag lovat mig själv, men jag kan säga att ett tag kände jag mig så stressad att jag fick kramper i magen och ryckte i hela kroppen.
Men nu är alla veckans jobbiga måsten över, och nu ska jag lägga mig i soffan, äta glass och sen somna när jag känner för det. (Förhoppningsvis hinner jag äta upp glassen innan jag somnar, annars blir det jobbigt)

Imorgon är jag typ ledig, och då ska jag och Emma åka till Åsele och träna för Katarina. Jag längtar! Imorgon ska bli en superdag! 

Den här dagen har inte bara varit skit, ska jag faktiskt säga. Den började bra med att Nikki hjälpte mig att städa ett trapphus och på eftermiddagen höll hon Crespo på gott humör. Hon är bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0