Måndag

Idag har jag jobbat i stallet ett par timmar, och sedan har jag inte hunnit med så mycket annat än det vardagliga.
 
Crespo har fått en välförtjänt vilodag, och Lilleman fick en lugn tur i skogen med mig och Robert på kälken. Han har vilat sedan torsdag, eftersom han då rymde ur hagen, och på sin vansinnesfärd runt hagarna drog han av sig en sko. Som tur var kunde hovslagaren komma igårkväll och slå på tappskon igen.
 
Nu ikväll har vi varit nere och gett grabbarna en ordentlig rykt.
 
 
Jag vet inte var tiden tar vägen. Var det inte nyss jul? Och nu är det snart påsk!
Jag kollade i min kalender idag som sitter i köket och den är fullkomligt fullsmockad ända fram till sista april. Hur är det ens möjligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0