Talang 2015

Jag har inte många talanger, men en av dem är att jag, var jag än hamnar, verkar kunna brånna pengar på hästutrustning!
Jag kan liksom inte vistas någonstans utan att det råkar slinka med lite livsviktiga och supernödvändiga saker till Crespo och Lilleman.

Idag har jag och Robert varit i Särna. Det är ett litet ställe någonstans i närheten av Idre. Men givetvis skulle vi till en gård där de så lägligt hade en jättefin liten butik!
(Kolla in Håkas Häst & El på Facebook)

Köpte lite (en dunk) myggmedel och ett grimskaft till Lilleman, och en fin håruppsättningsdetalj till mig själv. Crespo fick inget, men å andra sidan fick han ett nytt tävlingsschabrak från Anna Scarpati i onsdags. (Jag var hög på materiell lycka exakt i 36 timmar. Sen åt jag för mycket tårta och blev mätt istället)

Fan i mig om vi inte ska kunna prestera nästa helg nu när vi pimpat tävlingsgarderoben ytterligare!

Nu har vi typ 37 mil hem. Jippi, vi hade 114 mil framför oss när vi startade imorse. Framsteg, framsteg.
Mvh tröttsamt positiv och kanske aningens övertrött hästutrustningsmissbrukare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0