Naken!

Idag måste man väl ändå kunna säga att det är sommar. Jag har tagit av mig långkalsongerna, och Crespo har fått vara utan täcke i hagen.

Idag har jag hunnit med en del. Här hemma har det städats och tvättats, jag har hunnit iväg på affären och såklart stallet.
Mockade åt Crespo, Åsnan och Lilleman, hade ridlektion med ridlägerbarnen, var ute i skogen med Lilleman i över en timme och sen ikväll har jag ridit Crespo.
Sen har jag faktiskt hunnit ligga i soffan och läsa lite också. Kändes skönt att inte behöva vara i stallet precis hela dagen.

Imorgon har jag (peppar, peppar) inga måsten förutom några telefonsamtal samt det vanliga stallgörat. Ja, rida Crespo och motionera Lilleman såklart, så nog ska ni se att jag får dagen att gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0