Camparna

Då man har hästar blir man ju rätt låst och kan inte åka bort hur som helst. Men när barnen har sommarlov vill man ju ändå ordna så att det inte bara ska bli vardag.
Så i natt campar vi i hästbussen jag och flickorna. Utanför stallet. 

Kanske inte det mest exotiska resmålet, men mysigt har vi. Nu sover de båda sött. De är nog trötta efter en heldag i stallet. Nu ikväll har de duschat ponnyerna medan jag ryktade Crespo och Lilleman.

Imorgon blir det ännu en heldag i stallet. Flickorna ska rida, det ska mockas och fixas, sen ska ponnyerna åka hem och sen ska jag ha hand om ridlägerdeltagarna mellan 13-18. Sen ska jag försöka hinna rida Crespo och förhoppningsvis hinna ut med Lilleman också. Hur det ska gå till vet jag inte riktigt, men jag får försöka snabba mig så gott det går.


Kommentarer
Postat av: Anna Larneback

Men gud så mysigt! Jag tror med all säkerhet att dom där töserna har världens bästa sommarlov. Det hade då vart mitt drömsommarlov i den där åldern att få pyssla med små ponnysar =)

2015-06-16 @ 15:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0