Helgen

I fredags gjorde vi bort stallet på förmiddagen, för att sen besöka tivolit i skolparken. Jag, Emma och barnen hade en riktigt trevlig stund, och jag tyckte det var lagom nivå på karusellerna. Inget jätteläskigt, även om jag tycker att alla slags karuseller är otäcka. Griståget undantaget.

Nikki och Charley åker de små tekopparna.

Vikingaskeppet och en munter karusellskötare.

Sen tog vi in hästarna då ett rejält åskväder drog in, och så åkte jag, Robert och Nikki till Östersund för att hälsa på Roberts syster och hennes man. Riktigt skönt att komma bort lite och bara vara. Vi åt gott, strosade lite på stan, vilade och sen på lördageftermiddag åkte vi till Häggenås och spelade bilbingo.

Nikki siktade in sig på storvinsten som låg på 75.000 kr.

Tyvärr vann vi ingenting, men roligt hade vi.

Natali skrittade Crespo på lördagen, och sen på söndagen när vi kommit hem red vi ett pass i ridhuset. Robert var ute med Lilleman i skogen.

Nikki drog iväg till Lövåsen och sov över och jag och Robert hälsade på mamma, var i stallet och tog det bara lugnt. Efter den här helgen känner jag mig otroligt avslappnad och fylld med ny energi. Så härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0