Livet

Idag har jag haft en effektiv men ändå avslappnad dag.
Jobbade som vanligt på förmiddagen, åkte sen och hämtade ut några paket och sådär innan jag åkte ner till stallet.
Jag och Emma red samtidigt i ridhuset och som vanligt lyssnade vi på musik och skrittade fram jämsides. Det är min absoluta avkoppling; att få umgås med min bästa vän, tillsammans med våra hästar utan stress. Det är livet!

Gjorde klart i stallet och slog mig sedan fram i affären med en miljon andra människor. Snodde ihop två formar lasagne som vi sedan bjöd Roberts barn och barnbarn på.
Robert och Lilleman har jobbat i skogen idag så det var rätt trötta båda två.
Efter middag och efterrätt åkte jag ner och lindade Crespo och pussade hästarna godnatt.

Nu ligger jag i soffan och längtar till imorgon då jag får svinga mig upp i sadeln igen.


Och mest av allt längtar jag efter att den här älskade ungen ska komma hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0