116 mil

Ja, jag har hunnit köra 116 mil med Skodan sedan igår morse. Idag hämtade jag nämligen hem älskade Nikki.
Oturligt nog passerade jag och Emma (som följde med som sällskap) Tegs Hästsport, och det slutade ju som alltid med att jag köpte saker som jag inte skulle...

Jag kan inte rå för det. Så länge det inte finns ett tolvstegsprogram för schabrakomaner så kommer detta missbruk att fortgå.

Nikki svingade sig upp på Zafir så fort hon kom hem. Även hon nyekiperad i ny tröja och ridbyxor från Hööks.


Jag och Crespo skrittade i paddocken en stund i vår Schockemöhle-stass.


Imorgon står först jobb på schemat och sedan stallet. Nikki ska rida Zafir, jag ska rida Crespo.  Robert kommer hem så han får sköta Lillemans motion.

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

fint

2015-08-09 @ 14:41:51
URL: http://ghgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0