Magic Brush

Som den pessimist jag är, hakade jag aldrig på hajpen när dessa borstar kom ut på marknaden.
 
 
Men min kära mor tyckte att Robert skulle ha sina egna borstar nu när han blivit en sådan stalledräng, så hon köpte tre stycken till honom i julklapp, och igår provade jag dem för första gången.
 
Crespo är inget stort fan av att bli ryktad. Dock har han väl börjat vänja sig lite nu när han hamnat hos en matte som ryktar minst två gånger om dagen, men det är fortfarande inte hans favoritupplevelse. När jag såg de här borstarna och kände hur hårda de var så tänkte jag att han aldrig skulle acceptera dem.
 
Döm av min förvåning när jag började borsta med de hårda små piggarna på min superkänsliga häst, och han slöt ögonen, lät underläppen hänga ner och njöt i fulla drag.
Helt otroligt!
Till råga på allt så funkade dem också precis som utlovat.
Det är som att de här borstarna lyckas få upp allt stöv från djupet och resultatet blir en strålande blank och superren häst!
Tummen upp för Magic Brush alltså!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Kanske på tiden att testa dom då. Ja mena "if the guru says so!"

2014-01-17 @ 09:50:18
URL: http://nusseliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0