Snabbrapport

Jag lever.
Jag har bara hamnat i mitt jobbmood och det innebär att jag jobbar, äter, sover och tränar och sen inte så mycket mer.
Måndagnatt var tuff men rolig. Många glada studenter festar veckan lång och jag får hålla ett rätt högt tempo på jobbet, vilket jag älskar. Nätterna går snabbt.
Avslutade "dagen" med att dra iväg på gymet för ett snabbt helkroppspass.
 
Idag blev det inget gym eftersom gaddning stod på schemat. R följde mig och jag har precis kommit hem. Men bild får ni vänta på tills imorgon eftersom jag för det första har plasten på fortfarande, och för det andra har jag glömt telefonen i bilen, som vanligt.
 
Nej, nu ska jag kila iväg på jobbet, sen blir det gym, sen äta, sen sova...Ja, ni fattar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0