Midsommar 2013

I år passade det sig så bra att vi kunde fira både midsommar och min födelsedag på samma dag.
Enligt traditionen så åkte vi upp till Golisen för gemensamt firande med klanen Flodin och Danielsson.
 
Nikki var snyggast istan, som alltid.
 
Min bästa födelsedagspresent: Syster Hannah.
 
Favorit-Ivar plockade blommor.
 
 
Vi dansade runt midsommarstången, käkade tårtbuffé, kastade stövel och hade det sådär gemytligt som vi alltid har. Sen promenerade jag och syster de 7 kilometrarna hem till mamma där vi sedan fortsatte ätandet.
Jag glömde tyvärr bort kameran resten av kvällen, jag hade fullt upp med att äta.
Kvällen ägnades åt att köra moppe, äta, spela kubb, äta, prata, äta, skratta, äta...Ja, typ så.
 
Wilda var midsommarfin.
 
Och jag med.
 
Igår hade jag och syster lite kvalitetstid tillsammans. Vi åt. Jättemycket.
Och sedan sprang vi runt Nästansjö för att inte explodera, innan vi åt ännu mer.
 
Nu är det söndag och den värsta dagen på veckan. Nikki ska åka tillbaka till Umeå och jag ska jobba. Men jag slipper iallafall köra till Umeå idag eftersom syster och bror tar med sig Nikki när dom åker hem.
Alltid något.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0