Lillasyster

Inte nog med att jag har världens bästa lillebror. Jag har en fantastiskt syster också.
 
Det mest otroliga med min syster, enligt mig, är att hon har en massa tjejkompisar.
Det är faktiskt lite konstigt med tanke på att hon egentligen, med all rätt, borde hatas av samtliga ur det kvinnliga släktet eftersom hon är en sådan person som väcker avundsjuka.
Hon är nämligen snygg (alltså på riktigt, snyggare än de flesta) , har en fantastisk kropp, kan konsten att klä sig snyggt i alla situationer. Hon är bra på allt.
Hon är rolig, kan få vilket sällskap som helst att skratta sig fördärvade, hon kan springa en mil, laga god mat, passa in i vilka sammanhang som helst, och dessutom få vilken man som helst att gå genom eld och vatten för hennes skull.
Till synes helt utan att anstränga sig det minsta.
Hon har många strängar på sin lyra, denna kvinna.
 
Hon kan sova ner bråkiga bäbisar.
 
 
Hon kan göra roliga grimascher.
 
Hon kan spöa alla i Monopol.
 
Hon kan tala med hundar.
 
Hon kan skidtävla.
 
Hon kan baka kakor.
 
Hon kan posera med syrran på fjället.
 
Hon kan som sagt, klä sig för alla tillfällen...
 
Hon kan sova ner bråkiga katter.
 
Ja, det är min syster det.
Man kan inte säga annat än att våra föräldrar gjorde ett bra jobb.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mor

Harreligen va ja skratt.Du e så bra på å fo tellä.

2013-07-22 @ 09:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0