!

Måndag och första gången någonsin som jag vaknar första dagen på ledigveckan utan att vara galen.
Jag gjorde nämligen bort städning och sånt redan igår, och förmodligen därför som jag klarade av att sova ut idag istället för att stressa upp klockan fem och psykstäda.
 
Nikki fikar, Pixi sitter ute på balkongen och spanar, Robert jobbar och jag har precis bokat tid för Pixis kastrering.
På schemat idag står promenad, fiska upp Nikkis armband som hon tappade i en tjärn igår, matlagning, ringa tatueraren...och sen är det rätt öppet.
 
Vaknade dessutom av solsken och ett sms där jag fick förfrågan att hålla dressyrträningar i höst samt hjälpa till att rida till och utbilda ridskolehästarna. Det var en bra start på dagen.
Jag behöver mer häst i mitt liv. Jag känner mig helt tom annars.
 
Tur att jag alltid har min lilla prinsessa iallafall.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0