En bild säger mer än tusen ord.

Idag har det varit full rulle sedan tidigt, och jag insåg precis att dethär är första gången på hela dagen som jag sitter ner, förutom när jag satt på hästen då, men det räknas ju inte riktigt. Därför bjuder jag på lite bilder idag, så får ni vidare uppdatering en annan dag.
 
Crespo fick flytta hem i onsdags, och han inspekterade sin nya hage.
 
Jag var tvungen att köpa ett schabrak. Som välkomstpresent liksom.
 
Idag har vi väl spenderat ungefär 6-7 timmar i stallet.
 
Getterna hade fått julfint.
 
Trötta efter att ha patrullerat hela dagen, samt försökt äta upp Nikkis vantar.
 
Stallets minsta invånare i sin mysiga box.
 
Imorgon ska jag och Nikki åka till stallet vid 8, och jag skulle tro att vi stannar där till midsommar ungefär.
Trevlig helg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0