This is your life and it's ending one minute at a time

Vaknade för någon timme sedan och anade ett starkt solsken genom persiennnerna.
Nu verkar det dock återgå till den förbannade blåsten som härjat i flera dagar. Det är grått, blåsigt och inte alls särskilt motiverande att snöra på sig löparskorna som jag hade tänkt.
Jag sitter i köket och bloggar samtidigt som jag försöker freda mina riskakor från Pixi, som fått för sig att det är hennes nya favoritmat. Vet inte hur hälsosamt det är för katter, med alltpaprikaextrakt och ostpulver och smakförstärkare och gudvetallt.
Nikki fikar i vardagsrummet framför barn-TV. Hon och jag och Pixi har sovit tillsammans i dubbelsängen sedan R åkte i söndags. Det är mysigt, fast jag längtar tills han kommer hem. Förhoppningsvis imorgon.
 
En väldigt ovanlig situation: R som vilar. Annars är han alltid på språng.
(Kanske den enda bilden jag har på honom där han faktiskt inte är på väg ut ur bild)
 
Nej, nu ska jag börja sätta lite fart. Nikki ska iväg till dagis, och själv ska jag försöka peppa mig för en eventuell löprunda. Kan hända det blir intervaller eller en baconrunda bara. Mina fötter har inte riktigt vant sig vid de nya inläggssulorna, och jag vill inte riskera benhinneinflammation igen.
 
Ha en fin dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Tror karln behöver mer soffhäng och gomiddag på Löparstigen!

Ses imorrn?
Ska ner o vaccinera hästen vid 9. Kanske kan fika hos dig sen?

Svar: Nu blev vi bjudna till Nästansjö imorgon, men du kanske kan komma för en sväng? Så kan vi väva!!!
Emily

2013-04-24 @ 17:21:48
URL: http://nusseliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0