You act like you never had love, and you want me to go without.

Ikväll har jag och Madde varit ute på årets första löprunda. Jag hade inga direkta förväntningar på min kondition då jag ägnat de senaste åtta månaderna typ till att ligga på soffan och äta chips.
Men de ca 5 kilometrarna avklarades utan större problem så jag känner mig rätt nöjd med mig själv.

Jag är nog dessvärre ingen vidare trevlig löparkompanjon. Jag pluggar i mp3n och så drar jag iväg. Helt i min egen lilla värld. När jag kom fram till Lövliden kom jag på att Madde var med, och då började jag tänka att hon kanske råkat bli uppäten av bjärven eller något. Men det hade hon inte. Hon var strax bakom mig.

Insatsen firades med kaffe på jobbet och nu ska jag försöka ta itu med mitt sömnproblem. Eftersom jag knappt sovit något sen i torsdags så har jag någon form av prestationsångest när det kommer till att gå och sova, så jag drar ut på det i det längsta. Bästa löparlåten just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0