Krasch

Om ni funderar varför jag verkar vara hemma hela dagarna så beror det på att jag är sjukskriven en vecka. Doktorn tyckte jag verkade lite trött och behövde vila.
Det tar emot att säga det, men han hade nog rätt. Jag har sovit som ett barn den här veckan. På nätterna, på mornarna och tillochmed på eftermiddagarna.
Igår tror jag dessutom att mina spänningar i kroppen började släppa på riktigt, för jag fick en så akut huvudvärk att jag nästan grät. Men efter att den gått över kändes även ryggen, axlarna och nacken bättre, så förmodligen var det där det släppte.
Nu är det bara den förbannade magkatarren som ska ge sig. Men jag har ju fått medicin, så det borde väl bli bättre snart.



Nu ska jag och Nikki åka upp till min mormor och bara ha det gött. Men innan dess blir det ett stopp vid stallet för lite mockning.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Ibland måste man ta sig n paus och bara lugna ner sig och live runt sig för att orka. Tänk på att du ska orka i många år till! Kramar, krya på dig =)

2010-10-28 @ 21:15:04
URL: http://kelvink.blogg.se/
Postat av: Carolina

Finaste Emi! Vad glad jag blev av din kommentar! Ja, jag lovar att ta hand om mig - just nu känns det bara som att jag måste göra en djupdykning för att komma igenom allt och upp till ytan igen. Jag saknar dig också. Kommer hem nån helg i nov, hör av mig när jag vet mer! KRAM!

2010-10-28 @ 23:29:20
URL: http://carpia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0