Frustration

Nu är det ett par veckor sedan jag föll av och slog huvudet. Jag var uppe i sadeln efter en vecka men huvudet hänger fortfarande inte riktigt med.
 
Igår var det en dag som gick i ett. Jag och Robert släppte ut hästarna och mockade på morgonen. Sen gjorde jag lite ärenden, skjutsade Nikki till en kompis som fyllde år,  och sedan gick vi på dop. Mycket folk, många intryck och mycket prat.
Sen åkte jag ner och red Crespo och fixade eftermiddagssysslorna i stallet innan vi begav oss hem till Emma och Henrik för middag.
När vi ätit åkte vi och bowlade. Återigen många intryck för hjärnan.  Avslutade kvällen i stallet med kvällsfodring.
Det var en rolig dag men imorse vaknade jag med en enorm huvudvärk och en otrolig trötthet.
Det verkar som att hjärnan inte riktigt pallar med så mycket ännu,  så idag har jag fått prioritera.
 
Släppte ut hästarna och mockade imorse och sedan har jag sovit. Herregud så trött jag är. Det känns som att jag skulle kunna sova i ett dygn! Men eftersom jag verkligen vill rida Crespo ikväll så tänker jag att det får bli det jag satsar på att klara av idag. Fram tills dess vilar jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0