Sjukaste påsken

Nikki har legat i hög feber sedan i onsdags. Hon har varit riktigt dålig och på grund av detta så har Crespo vilat en vecka.
Visserligen passade det rätt bra med en liten vila nu innan tävlingssäsongen drar igång, men det har varit så sjukt tråkigt att bara ligga hemma. Och synd om Nikki såklart.
En positiv sak är väl att jag kunnat se alla sändningar från GHS. Tror aldrig jag har haft tid att ligga och titta på tv i fyra timmar i sträck tidigare.

Igår var lillan dock piggare och jag tog mig ner till stallet för att longera en väldigt pigg Crespo. Snälla Robert har tagit hand om mockning osv under de här sjuka dagarna.

Idag var Nikki så pass pigg att hon följde med till stallet, så jag joggade Crespo och sen fick han en välbehövlig dusch!
Nu väntar två dagars dressyrträning för Ida. Äntligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0