Kalsongläge

Jag sa igår att dethär skulle bli min Nej-sägar-helg och jag är stolt över att än så länge kunnat hålla mig till det. Jag har inte planerat något, jag har sagt nej när folk har bett mig om saker och jag har inte stressat en sekund idag.

När Nikki var på kalas hos en klasskompis spenderade jag ett par lugna timmar i stallet. Jag ryktade, masserade och gosade med Crespo en lång stund innan vi red ett kort joggpass i ridhuset. Crespo kändes bra och idag red jag verkligen efter devisen "Kvalitet framför kvantitet" och efteråt stretchade jag honom, lät honom stå med spikmattan och så kramades vi en lång stund innan jag lindade och lät honom gå in i boxen och mumsa hö.

Senare hälsade vi på hos min pappa och drack kaffe. Jag, Nikki och jämthunden Ginza tog en liten mysig vila på golvet.




Imorgon ska jag försöka vara lika cool och avslappnad som idag.
Jag gör framsteg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0