Hela livet är ett disco

Idag ska Crespo vila.
Vanligtvis brukar han skrittas efter träning, men då han inte haft en riktig vilodag sedan Nyårsafton så känns det som att han ska få gå i hagen idag och bara vara.
Han kan behöva vila lite från mig med, och smälta allt han gjort den här sista veckan.

För min del är det ingen vila. Jag kokar sylt för fullt, sen efter middagen ska Nikki rida lektion, hästarna ska pysslas om och jag måste iväg på ett möte via jobbet.
Imorgon har jag också ett möte, på torsdag startar mina ridlektioner igen efter lovet och sen på fredag åker jag till Umeå för steg 2 av Ungdomsledarkursen.
Misstänker att jag får sitta i ridhuset sent på söndagskväll för att jogga Crespo lite innan måndagens träning.

Jaja, det ordnar sig nog. Nu tillbaka till sylttillverkningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0