Onsdagens aktiviteter

Den här veckan har vi såkallad avslutningsvecka på ridskolan. Det innebär att vi inte har några vanliga ridlektioner, utan avsuttna aktiviteter.
 
Igår var det "Träning för ryttare" på schemat och Emma guidade oss igenom ett träningspass med övningar lämpliga för ryttare. Dvs mycket bålstyrka.
 
Då jag ändå genomfört årets första träningspass så tänkte jag att jag lika gärna kunde fortsätta, så idag körde jag ett kort pass "brottarträning" med vikt, som Micke lärt mig.
 
För hästarna ser det ut såhär idag:
Crespo - skritt för hand 
Zenit och Lilleman: Löshoppning
 
 
Ungarna blev inte lika trötta som jag efter gårdagens träning,  så de körde lite hoppning efteråt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0