Sen sist då?

Pågrund av brist på inspiration, tid och fungerande telefon så har bloggen blivit totalt vanvårdad.

Vet inte var jag ska börja. Sedan sist har en hel sommar passerat. Vi har genomfört ett par tävlingar i LA -klasser och fått med oss två blågula rosetter hem.
Nikkei har haft sommarlov och Robert har lekt höbonde.
Hästarna har bott i Åsele i tre veckor vilket var oerhört roligt och framförallt utvecklande för mig och Crespo som tagit ett stort kliv framåt i träningen.

Annars är allt som vanligt. Jag jobbar, håller lektioner, rider och sköter om hästarna. Dagar och veckor passerar så snabbt att man knappt hinner med.
Jag ska prova att bli mer flitig med uppdateringarna men då mitt brinnande hat mot telefonen kvarstår, samt att min dator fortfarande är trasig så kan jag inte lova något.


Kommentarer
Postat av: Madelene

Vååågen! :)

2016-09-04 @ 13:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0