Here I go again...

Den här dagen har känts som en helt typiskt vanlig dag utan varken toppar eller dalar.
Jobbade 8-12 som vanligt, snabbade mig ner till stallet för att mocka, fylla höpåsar,  fylla vatten i hagarna och göra iordning foder.
Hann dock inte klart innan kl 13 så jag fick åka och hämta Nikki och sedan åka ner igen och göra klart.

Sen blev det lite städning hemma. Hade hellre ridit ett pass på Crespo eftersom känslan igår var så fantastisk. Men jag var rädd att bli anmäld till "Rent Hus" om jag inte röjde upp lite hemma, så Crespo var tvungen att få en vilodag. (Jag längtar tills jag blir rich and famous så jag kan skaffa hemhjälp. Då kommer jag alltid ha städat hemma och mat på bordet)
Medan jag städade utfodrades Nikki med middag och så skyndade vi vidare till vår vän Hansson som fyllt år.
Eftersom jag själv glömde att äta middag (och lunch) så satt det fint med lite tårta.
(Alla dietister sliter sitt hår)

Vidare till stallet. Höll mina ridlektioner som vanligt och när de var klara red Nikki Zafir och tränade programridning inför morgondagens tävling. Hon har ungefär lika starka tävlingsnerver som jag, så hon var jätteledsen och tyckte att allt gick dåligt.
Det gjorde det naturligtvis inte.

Nu är vi äntligen hemma och jag ska snart gå och lägga mig. Gruvar lite dock, eftersom jag sover så otroligt dåligt just nu.

Aja, det blir väl en dag imorgon också, och det ser jag framemot för då kommer Robert hem, vi ska ha tävling, och jag ska rida min häst!

Alltså den här bilden! Innehåller allt jag älskar; katt med nöjd min, fet kanin och pannkakor! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0