Golvad

Jag genomförde alla mina måsten igår. Crespo hade en planerad vilodag och jag höll mina ridlektioner. När jag kom hem var jag helt slut, men jag tänkte att jag nog skulle känna mig bättre om jag bara fick sova en natt.
Fel!
Imorse var jag ännu sämre och jag fick hjärtklappning bara av att resa mig upp.

Så jag har legat i soffan i flera timmar nu med Alvedon, nässpray, halstabletter och vatten. Tyvärr känns det inte som att jag blir piggare så jag gruvar lite för att åka ner och mocka. Men vem vet, lite frisk luft kanske gör susen?

Jag hatar verkligen att vara sjuk. Inte bara för att man såklart mår dåligt, utan för att man får sådan panik över allt man borde göra. Jag har inte tid att ligga här!
Tackochlov kommer Robert hem ikväll så då får jag lite avlastning med hästarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0