Puh!

Förutom allt det jag skrev om i morse så hade vi även hovslagaren på besök idag.
Nu är båda hästarna försedda med vinterskor och brodd, vilket alltid känns lite sådär. Såklart är man ju rädd för broddtramp osv, men det är också en påminnelse om att vintern är här.
Imorse hade vi snöblandat regn. Fy!

Jag har knappt suttit en sekund idag, förutom timmarna på kontoret då förstås, och Britta skrattade lite åt mig ikväll och påpekade att om man ska hinna konversera med mig så måste man springa bredvid. "Samtal i farten" som hon uttryckte det.
Men så är det vissa dagar bara...

Nu ligger jag iallafall stilla, i soffan. Gruvar lite för att gå i säng då jag sover så förbannat dåligt just nu.
Men men, imorgon kommer bli en bra dag. Jag ska rida och sen är det Bonde Söker Fru. Helig timme!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0