Frost

Termometern visar fyra minusgrader och det kommer bli en fin dag.
Jag älskar verkligen hösten med alla färger och den klara luften.
Dock gillar jag inte kylan eftersom jag fryser jämt! Seriöst, det känns alltid som att jag håller på att frysa ihjäl, hur mycket kläder jag än har på mig.
Madde och Emma skrattade åt mig i helgen då vi kom upp på hotellrummet och jag direkt drog upp elementet på max, tog på mig dubbla tröjor och tjocksockar. 

Hursomhelst, idag är planen att rida Crespo i ridhuset och försöka återskapa känslan från igår. Förut brukade han få vila dagen efter träning, men numera vill jag alltid rida honom när man har träningen i färskt minne.

Imorgon ska han faktiskt också ridas, men det blir bara ett kort joggpass och sen på torsdag ska han ridas ordentligt igen eftersom jag måste åka till Umeå på jobb över fredag och lördag. Hoppas att Natali eller Lovisa kan skritta ut honom i skogen då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0