Effektiv morgon

Jag trodde aldrig jag skulle ta mig hem igår. Jag var trött, hade huvudvärk och så började bilen bete sig mystiskt. Det var som att jag tappat all effekt och av de cirka 150 starka hästkrafterna fanns bara typ 70 trötta gamla kusar kvar.
Men vi tog oss hem tillslut och vid 19,30 kom vi ner till stallet.
Crespo fick ett lätt pass på lina och efteråt fick han massage och stretching. 
Vid 21,30 åkte vi hem för att krascha i sängen.

Dock var det riktigt härligt att vakna vid 7,30 och känna sig utvilad. Jag har diskat, tvättat, dammsugit och skurat golven. Nu ska jag och Nikki äta en frukost/lunch och resten av dagen ska spenderas i stallet.
Ljuvligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0