Så besviken

Idag har vi tränat för Ida igen, och Robert stod på läktaren och filmade med min mobil.
När jag sen skulle kolla på filmklippen efter träningen så är det bara ljud. Ingen bild. Kolsvart!
Den här jävla telefonen alltså, jag hatar den!

Och Crespo som var så fin! Vi fortsatte med galoppjobbet. Samla, rida på framåt, samla, rida fram... Crespo protesterade några gånger då han tyckte att det blev jobbigt, men det känns som att vi flyttar gränsen framåt hela tiden.
I slutet red vi travskolor och han kändes helt magisk! Avslutade med en travökning som kändes helt otrolig! Jag hade sådan uppförsbacke och sådant tryck! Underbara häst.
Det här hade jag såklart velat visa er, men tack vare min jävla skittelefon så blir det inte så. 

Kan inte ens bjuda på en gammal bild då telefonen även tagit ett eget initiativ och raderat alla mina bilder. Skjut mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0